divendres, 5 de desembre del 2014

Peliculejant: Els jocs de la fam -> Sinsajo


Reacció a la pel·lícula: Els jocs de la fam sinsajo

Heyy!! Avui us porto la reacció de la tercera pel·lícula basada en la trilogia Els jocs de la fam de Suzanne Collins.




Títol: Los juegos del hambre: Sinsajo ( part 1 )

Duració: 123 minuts.

Gènere: Ficció.

Actors principals: Jennifer Lawrence, Liam Hemsworth i Josh Hutcherson.



OPINIÓ PERSONAL:    CONTÉ SPOLIERS!!

En aquesta reacció a la pel·lícula no posaré les diferències que hi trobo amb el llibre ja que fa bastant temps que me l'he llegit i el tinc una mica oblidat i no me'n recordo d'algunes parts. 
Aquesta pel·llícula crec que ha sabut captar perfectament l'escència del llibre. Les dos anteriors estan molt bé però aquesta la trobo diferent ja que no passa a l'arena i estava molt impacient per veure com recreaven el Districte 13 ja que jo ja me l'havia imaginata la meva manera.



Jo estava eufòrica quan vaig entrar a la sala per veure la pel·lícula i tenia unes perspectives molt altes per aquesta ja que després de llegir-te el llibre és molt normal que vulguis que la prel·lícula sigui increïble i he de dir que no em va decepcionar gens ja que vaig poder sentir tot el que sentia quan llegia el llibre i per a mi això és molt important. 

Un dels moments que més m'ha agradat de tota la pel·lícula és quan els treballadors de Districte 9 van cap a treballar seguits per molts "guàrdies" del Capitoli, quan un dels treballadors veu el signe del Sinsajo i xiula la cançoneta ( que tothom ha hagut de sentir alguna vegada ) i tothom comença a correr i a enfilar-se cap als arbres perquè així els "guàrdies" no els puguin atrapar. Aquest moment el trobo molt impactant i emotiu ja que és veu que tota la gent de Panem està disposada a morir només per intentar ser lliures.


 

El final... Que dir del final... doncs que et deixa amb ganes de més! Jo ja m'esperava que s'acabés al cap de poc de que el Peeta sigui rescatat del Capitoli però el que m'ha impactat més ha sigut l'aspecte del Peeta ja que estava fet un desastre i super prim ( feia una mica de grivi ) i quan la Katniss el veu abans de que s'acabi sembla totalment boig, sense exagerar.







L'única cosa que potser he trobat a faltar ha sigut l'acció ja que aquesta pel·lícula crec que és bastant introductoria pel fet de que ja no es desenvolupi a l'arena. Tot i això cal dir que en cap moment el cor m'ha deixat d'anar a 1000 per hora ja que tot i saber com s'acabaria m'he pogut posar molt bé al lloc de la Katniss i ha conseguit emocionar-me igualment.






PERSONATGES:

A la Katniss Everdeen, com tots sabeu, l'interpreta la meravellosa Jennifer Lawrence. Cal dir que m'ha encantat com ha fet de Katniss ja que la trobo molt real i és posa molt bé en el seu paper.







5/5            Perfecte és poc*-*






Al Gale Hawthorne l'interpretava el Liam Hemsworth. La seva actuació m'ha agradat moltíssim ja que trobo que ha fet molt bona feina. L'única cosa que potser no m'ha agradant tant és que l'he trobat una mica distant de la Katniss ja que al llibre crec que hi havia més bona relació entre ells dos.






4,5/5                Casi perfecte!!






Al Peeta l'interpretava el Josh Hutcherson. M'ha agradat molt com ha sabut representar a un Peeta diferent en aquesta pel·lícula. Una cosa que potser no m'ha agradat massa és que trobo que surt massa ja que en aquesta pel·lícula crec que ell no hauria de ser un dels personatges principals.






4,5/5                  Casi perfecte!!






PUNTUACIÓ FINAL:

El millor: Tot
El pitjor: La poca acció

5/5                     Perfecte és poc *-*



7 comentaris:

  1. Holaa!!!
    Estic totalment d'acord amb tu! És una película increïble *.* Per mi l'escena aquesta que dius dels treballadors del districte 9 també em va agradar molt però em va agradar més quan la Katniss està al districte 8 i diu: "Si nosotros ardemos, tú arderás con nosotros" em va posar els pèls de punta!!!
    Dijous vaig publicar jo la meva reacció. Pots passar-te si us plau? Em faria moolta ilu que comentis o si no vota ressenya per la setmana vinent pliis! mercii guapi

    http://magicbooks25.blogspot.com.es

    Parlem <3

    ResponElimina
    Respostes
    1. L'autor ha eliminat aquest comentari.

      Elimina
    2. Hola!!:)
      Estic molt d'acord amb tu ja que aquesta pel·lícula és simplement impressionant! I la veritat és que la escena en que la Katniss diu allò també és molt emocionant!!
      Ja em passaré pel teu blog i espero que algun dia puguem fer alguna cosa els dis blogs junts!!:)
      Petons<3

      Elimina
    3. I tant que sí!
      S, si us plau! em faria molta il·lusió fer alguna cosa els dos blogs junts :)
      Parlem <3

      Elimina
  2. buajjajajaj és diu espectatives no perspectives :''''')

    ResponElimina
  3. poca acció? si justament el que hi passava és que ni havia massa!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Jajajja:)) si aquesta t'ha semblat que hi ha massa acció espera't a veure la segona part!

      Elimina