divendres, 24 d’octubre del 2014

MUSIC JUKEBOX!


MUSIC JUKEBOX!

Heyy!! Avui us porto un nou apartat al blog anomenat MUSIC JUKEBOX! Aquí aniré penjant diferents booktags que trobi sobre música o cançons o simplement la meva opinió sobre algunes cançons o cantants. Espero que us agradi:)



Aquest booktag l'he tret d'un blog increïble anomenat Un blog de locas. Així que comencem:

- Una cançó que et fagi riure: A veure aquestes cançons no és que quan les escolto em posi a riure sinó que quan les escolto em posen d'un bon humor increïble per això no n´he pogut triar només una i les he posat les dos.








- Una cançó que em motivi: Aquesta cançó simplement m'encanta i no només perquè l'hagi escrit un dels meus idols!





-Una cançó que haguessis escrit: Bufff.... crec que tantes...!! Sempre que escolto una cançó que m'agrada penso: ojalá l'hagués escrit jo!! ajajja Però crec que aquesta és una de les que més:




- Una cançó que et recordi a la teva infància: Directament qualsevol cançó de La oreja de Van Gogh! Aquesta és una d'elles:




- Una cançó que admeti que m'agrada, però em fa vergonya: Crec que cap:$

- Una cançó que me n'agradi la lletra: Bring me to life de Evanescence. Simplement increïble*-*



- Una cançó amb la que m'agradi despertar-me: Aquí hi ha dos cançons que m'agrada molt escoltar al cap de no res de despertar-me perquè em donen molta força per tot el dia i m'agraden molt.




- Una cançó que em recorda a les vacances: Sense cap dubte aquestes dos:




- Una cançó qiue alguna vegada t'hagi fet plorar: Moltes de la Lana del Rey m'han fet plorar perquè les trobo perfectes, amb un sentiment increïble... També aquesta de la Christina Perri que és simplement xulissima.




- Una cançó que m'encanta cantar: Ja sé que la cançó té els seus anyets però segueix sent impressionant.



- Una cançó que reflexi el teu estat d'ànim: Aquesta cançó m'encanta i no només perqué l'hagi fet el meu grup de música preferit!!



- La cançó que més odio: Potser no és una de les que més odio però la veritat és que aquesta cançó no la puc soportar!



- La cançó que més vegades he escoltat: Totes les de la Rihanna les he escoltat mil vegades però aquesta és la que més:




Quines són les vostres cançons preferides? I les que menys us agraden?

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada