dilluns, 10 de novembre del 2014

Llistes 2


Llistes: Personatges literaris femenins preferits.

Heyy!! Perdoneu pel retard en la entrada però per problemes tècnics no l'he pogut penjar abans.

1. Tris Prior.
Simplement m'encanta! La trobo una noia valenta, decidida i capaç de donar-ho tot per la gent que estima. Tot i que no és perfecta ella sempre lluita per superar-se i per això ocupa la posició número 1!




2. Katniss Everdeen.
Ella és una de les protagonistes que més m'agrada més que res per la força que et dóna al veure-la lluitar, patir, sobreviure... ja que en cada llibre és va superant i millorant a ella mateixa.




3. Clary Fray.
Ella és una noia valenta i intel·ligent que sense volguer va entrar en un món màgic que desconeixia totalment. La veritat és que la Clary m'agrada molt ja que la veig molt natural i sincera.




4. Lana.
La Lana és una de les protagonsites de la saga Olvidados. Sincerament m'encanta per la seva manera de ser i per tal com es mostra a la resta de persones ja que sempre vas descobrint coses noves sobre ella que abans no sabies.






5. Topaz.
A mi aquesta noia m'encanta ja que té un caràcter molt fort i no es deixa manar pels altres. A part també m'agrada perquè és la protagonista de la primera saga que vaig llegir!





Quins són els vostres personatges femenins preferits? Coincidim en algun?


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada