dijous, 4 de setembre del 2014

Portades


Portades

A vegades a l'hora de triar un llibre ens decantem per un o per un altredepenent de la portada que tenen.
Avui us porto una de les meves portades preferides en diferents formats depenent del lloc on ha estat publicat el llibre.

Aquestes són les portades en castellà.

- Les portades en castellà trobo que són les més boniques de totes i a mi les que més m'agraden ( especialment la primera ).




Aquesta és una altra versió en anglès.

- Aquestes portades no és que m'encantin precisament però tot i això les trobo molt maques i acertades amb el llibre ja que li donen un rollo tipo futurista.






- Aquestes últimes tres portades també van ser publicades a Estats Units. La primera personalment no m'agrada gens, ja que és molt sosa i sembla que tracti d'algu que està tancat a algun lloc. La segona tampoc no es que m'agradi gaire ja que la trobo bastant lletja i la tercera no m'agrada ni em desgrada ja que sembla el planol d'una nau però tot i així no m'acaba de fer el pes.


Quina és la vostra preferida? I la que us agrada menys?

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada