dijous, 21 d’agost del 2014

Benvinguts al blog!

Hola!! Us presento el meu blog de lectura (Just books). Aqui podreu trobar ressenyes dels diferents llibres que em vagi llegint ( i també que m'agradin ).

Si sou uns apassionats dels llibres i llegir és la vostra passió, aqui trobareu un blog que  segur que us agradarà!




Bueno, us explico com aniràel blog:

- Cada divendres intentaré penjar la ressenya d'un llibre i si alguna setmana tinc més temps potser en penjaré dos.

- A cada ressenya hi haurà frases del llibre.

- També faré un apartat on explicaré les meves reaccions a trailers i pel·licules basades en llibres. 

- Si poso algun spolier sempre SEMPRE avisaré!!

- Cada llibre el puntuaré de l'u al cinc ( depenent de si m'ha agradat més o menys ).

11 comentaris:

  1. L'autor ha eliminat aquest comentari.

    ResponElimina
  2. Holaaa! ajjaaja gracies la veritata es que estic molt contenta de que t'agradi el meu blog:)) Ja m'he passat pel teu blog i trobo que està moolt be!! Si algun dia vols que fem alguna cosa els dos blogs junts m'ho dius:)

    ResponElimina
  3. uooooooo clarrisiisiim!:) <4

    ResponElimina
  4. Hoola! No puc contactar amb tu via email, pero t' he nominat al Liebster Award, ficat en contacte amb mi al correu betweenpages22@hotmail.com! o entra alm meu bloog, per cert m' encanten els canvis que has fet!

    perdo les faltes el meu ordinador no funciona be!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gracies per nominar-me:)) Esque el meu correu a vegades va una mica malament!:$ ajajaj

      Elimina
  5. Holaaa!!!
    DIvendres vaig començar un blog com aquest i m'encantaria que et passis i comentis! M'agrada molt el teu blog<3
    magicbooks25.blogspot.com.es
    Mercii guapa!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Per cert l'he fet en castellà pero té l'opció de traduïrlo al català encara que la traducció no es molt precisa!

      Elimina
    2. Holaa!:)) Ja me passat pel teu blog i la veritat és que està molt bé!!
      Si algún dia vols que fem alguna cosa els dos blogs junts tu m'ho dius i ho fem!!
      Parlem^^

      Elimina
  6. Moltissimes gràcies!!!!
    Sens dubte! Ja t'avisaré, em fará molta il·lusió

    ResponElimina
  7. Holaa :)
    Primer m'agradaria felicitar-te per el teu blog, es simplement genial <3
    Ja fa temps que el llegeixo, i gràcies a tu i a alguns altres blogs he decidit crear el meu propi blog <3 (acabo de començar ehh)
    En fiii que estic feliç de que encara quedi gent així, i que no sigui la única que encara llegeixi :)
    Segueix així plis! Faria falta més gent com tu al món!

    El meu blog és: http://llegirambelcor.blogspot.com.es/ (si vols passa't, sino no passa res <3)

    ResponElimina